نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3318
-
الف
+

آمادگی ایران برای همکاری با «آسیا تی وی» قزاقستان

رایزن فرهنگی ایران در قرقیزستان و مدیر عامل شبکه تلویزیونی« آسیا تی وی» دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آی فیلم 2، رایزن فرهنگی ایران در قرقیزستان و مدیر عامل شبکه تلویزیونی« آسیا تی وی» قرقیزستان ضمن دیدار و گفت و گو، زمینه های همکاری فرهنگی را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار «قاسمی» رایزن فرهنگی ایران با اشاره به همکاری ها و تعاملات رایزنی فرهنگی در طول یک سال گذشته با برخی خبرگزاری ها، سایت ها و رسانه های مکتوب و شنیداری قرقیزستان، آمادگی ایران را برای همکاری با کانال تلویزیونی «آسیا تی وی» قرقیزستان اعلام نمود.

«حسن بیک بی گلدی اف» مدیرعامل شبکه تلویزیونی آسیا تی وی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور رایزن فرهنگی ایران در بیشکک با تشریح سابقه فعالیت های آسیا تی وی و امکانات نیروی انسانی و تخنیکی آن؛ ابراز امیدواری نمود ضمن برقراری ارتباطات سازنده و ثمربخش در جهت تقویت روابط فرهنگی دو کشور و معرفی فرهنگ و هنر ایران زمین و اکران و نمایش فلم های ایرانی در قرقیزستان نیز انجام پذیرد.

 پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی اکو نوشت: در پایان این دیدار قرار شد در اولین فرصت ممکن پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین آسیا تی وی و رایزنی فرهنگی ایران در بیشکک تهیه و پس از اعمال نقطه نظرات نهایی طرفین طی مراسمی به امضا برسد.

گفتنی است در قرقیزستان اقبال خوبی برای تماشای فلم ها و سریال های ایرانی وجود دارد، ترجمه و دوبله برخی فلم های مطرح ایرانی از یک سو و امکانات سخت افزاری، دوبله و اکران و نشر توسط کانال تلویزیونی آسیا تی وی از دیگر طرف با امضای تفاهم نامه همکاری و اجرایی نمودن بندهای آن، محقق خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر